bildbrist och gula converse

(vet att det har blivit många bildlösa inlägg men jag har lite bildbrist just nu, men i morgon ska jag bildbomba min blogg!)

Hey!
Sitter på golvet i vardagsrummet och golf är på tv. Mamma luskammar Maia. NEJ!!! JAG VILL INTE HA LÖSS!!!
Jag har ätit en massa godis och tittat på film, MYS!

Klassen åkte till Kärrtorp och spelade tennis i dag, tråkigt nog kunde jag inte ta en av Albins bollar (som går typ 150 km/h)och tjänade inte 10 kr ): Det var ganska roligt men jag fick jätte ont i fötterna för jag hade inga strumpor eller skor...
På väg hem från Tennishallen käkade jag min första macaron! Den var jättegod med smak av citron och chokladfyllning! mmm...
Sen på franskan hade vi vikarie och då fick vi göra påskpyssel, det var najsbajs. Jag och Filippa satt kvar lite längre och vi fick en cupcake att dela på! Hon  är jättesnäll och vi ska ha henne på måndag också!

Ska försöka sova snart för jag är alltid uppe för sent på fredagar!

Imorgon ska jag gå ner i källaren och ska se om jag kan hitta mina/mammas gamla gula converse! Dom är jättefina och passar mig perfekt, mamma hade dom när hon var 15 år och dom är inte alls så slitna!!

jag vet att jag är tjatig men JAG SKA FLYTTA I MAJ!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0