Farmor

Tjenamorrs!
Jag väcktes i dag väldigt tidigt av David. Jo, jag skulle vara barnvakt åt Davids kompis Nomes barn.
Vi tittade på Svampbob och lekte mamma pappa barn. Åt pankakor och gick på "bio".

Senare åkte jag, mamma och Maia till underbara farmor!

Vi satt på balkongen och åt vunderbar mat!

Pasta med tomatsås med feta ost, nog den godaste på länge!

Och åt lite godgod tårta

Fick Påskägg

Som var fylld med massor med goda chokladpraliner från Åre Chokladfabrik!

Farmor hade så fina byxor!!

Hittade ett kort på mig för 3 år sedan. Och farmor i bakgrunden!

Fick VÄRLDENS FANTASTISKA hatt av farmor!

Så var min dag det! En VUNDERBAR dag!

Kommentarer
Postat av: amanda

fräck hårfärg din farmor har!!

2011-04-28 @ 23:19:43
URL: http://paradiscirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0