Gamla Stan

Idag var det några idioter i min klass som tog svart färg och gnuggade in det i min nacke!
Dom är så dumma och gör så dumma saker. Tur att det är föräldrarmöte i morgon och då tar min lärare upp det för doms föräldrar.
Vi ska också byta platser i klassrummet så att jag inte behöver sitta framför dom idioterna!

Aja, jag och Amanda hade fått för oss att det var jätteroligt på Kungsholmen och vi åkte dit. När vi hade varit där ett tag och hmm:at över vad vi skulle göra så åkte vi till Gamla Stan. Gick till Indiska och fotade lite men det var ju inte roligt där heller,  jag åkte hem till mig och Amanda till sig...
Nu kom mamma och Maia hem och undrar om jag vill följa med till donken. Av alla ställen, varför till doken??
nu ska vi gåååå!

Kommentarer
Postat av: Isabell

fin blogg :)

2011-04-05 @ 20:16:47
URL: http://bellasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0