rum


(insperation)
Snart ska jag, mammamu och Maia åka iväg till stan och titta i lite inredningsbutiker och gå på filmen hopp. Jag ska ju snart flytta så vi ska få lite insperation och kanske titta på lite tapeter.
Jag älskar att flytta, låter kanske lite konstigt men ända gången som det har varit jobbigt eller en stor längtan till den gamla lägenheten är väl när vi flyttade ifrån lägenheten på Vallhallavägen 100. Men nu ser jag verkligen fram imot att flytta ifrån den här jättemorderna vitvita lägenheten och komma till en lägenhet som mitt rum kommer att ha 3 stora fönster rakt ut mot vattnet med fina tapeter och inte vitt golv (har något emot vita golv). MYS!

Min statistik har stannat. Läste på några andra bloggar att deras också har stannat. Är det typ något fel på blogg.se eller?? Någon som vet hus man fixar det??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0