Svar

Svar från frågestunden som jag hade för någon vecka sen.

Vad heter din strumpaaaa?
Hmm... det var svårt, har så många strumpor! Kanske Hubert.

Favoritmat? Har jättemånga men potatisbullar, risotto, rödbetor med fetaost i ugn och potatisgratäng typ...

Favoritdjur? Min hund Henry kommer så klart på första plats men sen är det väl hundar i stort sätt eller jag gillar alla djur förutom insekter (dom är läskiga speciellt spinglar).

Varför har du en sån fin hund? Hmm... Nog för att han är min hund och jag har smittat av min... haha -.-

Hur gammal är du? Jag är 12 fyller 13 i år.

Vad heter din bästa vän? Gud vad svårt, har många bästa vänner!

Besöksrekord? 84, kanske inte så många men brukar ha runt 15.

Har du gjort din design? Ja, jag har gjort min design. Amanda lärde mig lite i höstast när jag hade en annan blogg och sen så har jag lärt mig själv och experimenterat lite.

Hur ser din tandborste ut? Den är blåvit och kommer från Aguafresh. Själva borsten är vit men små  orangea (stavning?) strån som sticker ut. Den är jättebra och kan verkligen rekomendera den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0