torsdagen den tjugoförsta april tvåtusenelva

HejochHoj!
Vet att det har varit lite tyst på bloggen men jag har ju åkt skidor här i alperna så jag har inte kunnat (eller velat) skriva inlägg när jag är på semester.
Idag var sista dagen och jag hyrde skidor. I början så gick det åt blåkulla (hehe) men dom sista åken så gick det faktiskt förvånansvärt bra! Kunde åka ganska snabbt och körde faktiskt om lillasystern (jag är så duktig jag!). Men det är nog ganska tråkigt att läsa om hela min dag om jag ska berätta om alla vurpor och mina skidor som det var fel på (enligt mig, för jag ville ju inte erkänna att jag var jättedålig).
Nu sitter jag på golvet i hallen i vårar rum (det är där man har internet) och babblar lite med folket omkring mig.
Vi ska snart åka till en resturang och äta lite matmatmat.
Jag just nu. EGO bild!! (lyckade på något sätt få fokus på spegelramen...)
Lyckas alltid få hål i mina strumpbyxor!!
Har läst 2 underbara men hemska böcker!! REKOMMENDERAR
Har en otrolig lös tand men den är för äcklig för att visa på bild, så här får ni en nalle:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0