♣♣♣

Oj vad tråkiga ni har blivit, nu för tiden får jag inga kommentarer och det gör det ganska meningslöst att blogga!
Kan ni kanske inte skriva en liten kommentar?? Jag vet ju att ni 7 stycken som läser min blogg finns, så ni kanske kanske kan lämna en liten kommentar ibland så skulle det bli mycket roligare att blogga!
Bilder från i höst när syrran var och hälsade på ♥
I sommar ska jag åka till min älskade syster i Aruba i 7 veckor!!!!! Längtar så sjukt mycket efter syrran och alla hundar, stränderna och ALLT!! ♥

Idag så har jag åkt snowboard som i går förutom att jag ramlade jättehårt och slog en massa kullebyttor och fått goggelburn -.- Jag har ritat en fin bajskorv på min hand också men gick inte att ladda upp bild...
Jag har läst slutet på "Slutet" som var jättebra men tråkigt att alla spännande böcker av Syskonen Baudelaires Olycksaliga Liv är slut nu ): Rekommenderar STARKT alla 13 böcker med 13 kapitel och filmen!!!
Nänu ska jag borsta tänderna och kanskekanske sova för klockan är ganska mycket och vi ska upp halv åtta i morgon.

♣♣♣

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaa snart kommer ni!!!! det ska bli så kul så kul så KUL!!!! håller på och fixa i ordning gästrummet så det blir ditt rum <3

2011-04-30 @ 17:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0