Erikshjälpen

I morse så åkte jag, mamma, Maia och Emelia till....

Jo till Erikshjälpen i Spånga.

Där fanns massor med plastblommor
Trasmattor

Lampor och alla slags lampskärmar

Riktiga tomtelyktor, inte sånadär i plast

Stolar på hyllor

När vi hade tittat på allt fint och fyndat lite åkte vi hem.
Jag hittade...

En kamera som jag tror funkar, annars passar det bra i min samling.

En till kamera.

En bandspelare, men tror inte att den funkar ):

En jättefin ask med knappnålar.

En liten ram.

En spegel.

Krokar

Och det bästa av allt..... EN SKRIVMASKIN!!!!! jag betalade en tjugolapp och den funkar!!!!

Jag betalade 145 kr för allt!!!

Mamma fyndade...
Ett vardagsrum. Den röda fåtöljen fick vi för den skulle annars till skroten för den var lite sönder.


Ett nauttygsbord och en liten hmm... vad ska man kalla det, kanske en mjölkkanna??

Guldkoppar.

Fina plåtburkar.

Små förkläden.

Och sist men inte minst, en tekanna!

Det var allt. Jutdea, glömmde att ta kort på hårspännet jag köpte. Aja det får ni se en annan gång.

puss



Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg :)

2011-04-30 @ 19:08:02
URL: http://bewareofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0