Vad man kan se i bakgrunden på min header

Det är ju inte fokus på mig i min header så jag tänkte berätta vad det är för någonting i bakgrunden. Roligt va?! neee -.-
Aja på högersida ser man min anslagstavla som hänger över in säng. Där sitter blandannat ett papper om studietecknik , ett alla hjärtans dag kort från Amanda, 1 dollar och massa annat.
På väggen hänger lite vinylskivor och man ser en liten skymt av en ram som det är ett kort på vårat fadderbarn.
Andra sidan om mig så är min byrå och på byrån så är det en jättejättejätte gammal kamera (jag är samlare), rayband solglasögon, ett stort H, min mobil, om man tittar noga så kan man se en liten skymmt av en annan gammal kamera, en av mammas gammla bebis skor och den röda saken som man inte ser så mycket av är min nessecär
På min spegel så hänger min analog kamera som jag brukar fota med och man kan se benen på Elsa Bilgren som hänger på väggen om man behöver lite klädinspiration.
Det var det
Ni som undrade vad jag hade på min vägg i bakgrunden har fått ett svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0