Första dygnet i Stockholm

Igår jag mötte upp finisarna Sonia och Molly i slussen.
Vi åkte ner på stan och provade kläder. På myrorna fyndade jag och Sonia 2 par überfina jeans (som direkt fick agera som kortbyxor).
Efter ett tag bestämde vi oss för att åka hem till mig och sova där. Vi skrev en massa roliga frågor till HanaPee när hon livebloggade, lyssnade på grym musik, saknade Amanda och skrattade så vi nästan börja gråta.
När vi hade haft det lite för roligt fick Molly ont i magen sin och åkte hem till sin lya. Jag och Sonia skypade med Kristoffer till kl 04.56.
När det började ljusna så bestämde vi oss för att sova för vi skulle upp halv tio för Sonia skulle till Alvas land.
Men såklart försover vi oss och så var det att agera snabbt. Packade alla hennes grejer och småspran till bussen. Sa hejhej ses om 2 dagar och så gick jag långsamt långsamt till baka till hemmet mitt. Duschade i en halvtimma och va sådär slöslö.
Nu lyssnar jag på Mystery Jets och snart kommer Douglas, jag ska äta frulle och sen så åker vi till slussen och träffar Molly. Vi ska väl mest hänga på söders gator och prata en massa massa.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0