Regnmoln som vara väntar på att ösa ner regnet som dom går och bär på

Det är det perfekta vädret ute nu. Moln fulla med regn och måste-ha-jacka-kallt. Finfint. Det dumma är att jag inte kan ha några andra skor än flipflops (för jag har en blåsa som har spräckts och så gjorde jag illa mig så det började blöda ur blåsan. Klantskalle nummer ett) så jag kommer frysa om fötterna som en pelikan på nordpolen.
Ska träffa Sonia och Douglas (kanske Molly också), vi ska väl mest hänga på söder och ha det gött.
(om 3 dagar, BARA 3 dagar så kommer världens bästa Amanda hem. Gaachhh va jag saknar henne!!)

Kommentarer
Postat av: amanda

och jag saknar dig gullfia!

2011-08-10 @ 13:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0