Pride Fest på Beyond Retro

Nu åker jag och mitt hudfärgade hår till the sluzz och träffar Molly. Jag ska köpa rosa hårfärg så jag blir av med den här skumma färgen som liksom smälter in i min kropp^^
Peace Out duds.
PS. Imorgon är det ju Pride fest på Beyond Retro och Elsa Billgren kommer va där! JEYYYYYY! Hoppas man får ta bild med henne. hee. Hon är så himlans fin!
PS 2. Jag var hos min tandläkare idag och skulle sätta in tandställning (men jag försov mig såklart, så blev ingen tandställning idag) och jag fick veta att min tandläkare ska gå i pension. Så jag år jätteglad (han är dum och tjurig) för då jag får en ny tandläkare :)

Kommentarer
Postat av: Molly

KOMMER INTE PÅ NÅGOT ATT SKRIVA MEN , JÄÄTTEFIN OUTFITTA

2011-08-04 @ 12:12:48
URL: http://fetow.blogg.se/
Postat av: Alexandra Ljungdahl

du är så grymt saknad, jag glömmer dig aldrig.

x alexandra

2011-08-07 @ 12:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0