Beyond Retro

Glömde helt bort att visa hur det var på Pride festen på Beyond Retro som jag, Filippa och Molly gick på.
Vi åkte runt halv tre till Beyond Rerto.
Efter ett tag så hade den här fina tjejen (som jag inte minns namnet på just nu) ha föreläsning om mode.
Hennes coola inbjudningskort. Allt som hon visade var så inspirerande och fint.
Enda och suddiga bilden som jag tog av Elsa Billgren. Ångrar stort att jag inte frågade henne om jag fick fota.
Efter ett tag när vi hade gått in och ut ur affären flera gånger (för vi vågade aldrig fråga om vi fick ta bild med Elsa) så gick vi till Monki. Filippa köpte ett par stumpbyxor.
Vi köpte glass och satte oss utanför kulturhuset.
En tyst minut för Norge.
När vi tröttnat på storstan åkte Molly hem och jag och Filippa till söder och letade efter lösögonfransar till Pide Paraden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0