Lista

namn: Hedda Marianne Doris Hennix

piercingar: 2 hål i varje öra, men vill ha 3 och 4 i varje (mitt lyckonummer är 7 hee)

tatueringar: nope men vill ha ett litet paraply bakom örat ☂

längd: kan tro att jag är 164 cm kanske

skostorlek: 36,5-37

hårfärg: rosa

fräknar: på sommaren dyker dom upp

motto: har inget motto^^

önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, inte just nu. Men jag vill bo utomlands någon gång, men inte nu)

tänker du på självmord? nää

tycker du att du är attraktiv? Vet inte

vilket schampo använder du? Det mamma köper, brukar vara olika hela tiden...

vilken parfym använder du? Om jag använder någon (otroligt sällan) så är det en från DKNY

vad är du rädd för? Att vara ute sent ensam, vad som skulle hända om jag råkade ramla ner på rälsen och tåget kom. Kan tänka på sånt länge, alltså vad som skulle hända om jag tex hoppade ut i gatan när den där stora bussen kör förbi (vet att jag tänker lite galet) och vad som skulle hända när jag var död.

gillar du att tvätta? Nä, men ingen annan gör det åt mig, fast det är ju väldigt fint när kläderna hänger på tork i mitt fönster

Senaste...

 

Film du hyrde? Oj det var så länge sen att jag inte minns

film du köpte? Amelie från Montmartre för månader sen.

låt du hörde? The lovecats - The Cure

låt du laddade ner? Någon låt av Håkan Hellström

personen du ringde? Alma

personen som ringde dig? Molly

tv program du såg? Dokumentär om terrordåd i Norge

person du tänkte på? Amanda

person du var kär i? deduuuuuuuu^^

favorit...



låt? Det är ju jättesvårt! Boys dont cry - The Cure. Det var jag - Familjen. Umbrellahead - Mystery Jets. No time for us - Broder Daniel. First day of my life - Bright eyes.

sak att göra? Hänga på söders gator med dom grymmaste personerna och lyssna på så himlans bra musik.

sport? Konståkning

dryck? vatten när man är törstig, annars är ju en cola utan kolsyra gött ;)

kläder? Höga shorts, linne och basker

film? Madagaskar, Ice Age, Amelie från Montmartre och många fler men fick precis hjärnsläpp

bil? En gamal bubbla

serie? How i Meth your Mother

Har du någonsin...

 

gråtit över en pojke? ja

gråtit över en flicka? ja

variti slagsmål? Nä inte min grej

blivit arresterad? nope

träffatnågon från internet:

Antal...

 

gånger du fått ditt hjärta brustet? öhh

hjärtan brustet på grund av dig? ingen aning

tjejer du kysst? vet inte

personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? flesta

ditt namn varit med i tidningen? Aldrig vad jag vet, men Hedda i sig har väl varit med många gånger

dagens dryck? vattenn

senaste...

 

boken du läste? Nu läser jag Ralphs Party (haha vet villket töntigt namn, men bra bok)

senaste persondu fick email av? The Cambridge Satchel Company, min väska som jag har beställt har inte kommit än.

senaste personen du fick brev från? Räknas en Kalle Anka tidning? annars från Amanda.

personen du fick sms av? Douglas

hela din familj åt middag tillsammans? Var nog väääldigt länge sen

saken du köpte? Godis hehe

 

Lista snodd av Sonia och har ingen aning om varför texten är grön...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0