yes

Jag är så trött. Ska städa mitt rum men orkar inte. Orkar verkligen inte. Lyssnar på musik som gör mig pepp annars men det funkar inte att få mig pigg. Jag är så himlans trött. Verkligen jättetrött. Aja, nog med mitt gnäll.
Jag blir så glad även fast jag är trött när världens coolaste tjej som jobbar i kassan på H&M tycker att jag har så himlans coolt och fint hår. Då blir ja jättegla. Det är andra personen på två dagar som ger mig komplimanger för mitt hår. Om ni läser det här okända kassörskor så vill jag bara säga att jag verkligen uppskattar det och även när man är trött så gör det ens dag. Blir så himlans glad då.
Sen så har jag träffat Mimmi som jag inte har sätt på ett halvår. Vi hade det jättemysigt och åt klubba och hallonpaj. Jag köpte världens finaste strumpbyxor för 10 kr (vet att det kan vara skrytit och så när man skriver ut priset, men gud va billigt det är!) på H&M. Vi sov middag (kan vara därför jag är så trött just nu) (eller så är det att jag fortfarande är lite jetlaggad). Det var jätteroligt att träffas igen! (Mimmi, du glömde dina örhängen hos mig).
Nu ska jag försöka ta och städa det här rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0