Dagarna

Igår mötte jag upp finisarna Filippa och Molly vid medis. Vi köpte engångsgrill och godis och gick till Vitabergsparken.
Nomnom
Vi myste med en kattkatt.
Jag.
Så kastade vi Marshmallows.
Myspys.
Vi städade undan efter oss och gick vidare
till 4sound och spelade piano lite sådär random.
Och sen hem till Molly och gjorde IQ test.
Räv.
Räv två.
Mollys 4,5 kilo chips som hon vann i en tävling.
Molly packade sovkläder
och agerade som fotograf (lägg märke till min muskulösa arm^^)
Så åkte vi hem till mig.
Jag är så glad för jag har fått långlåna Mollys kånken.
Väl hemma hos mig hade brevet från Amanda (som är i Frankrike nu) landat i brevlådan.
Jag packade sovkläder och vi cyklade till Filippa.
Åt sköldpaddor.
Och pizza.
Så kom Sabrina som jag inte träffat på läääänge.
Vi tittade på Simpsons som var svartvitt.
Hejhej
Runt 03.00 så somnade vi. Kl 09.00 väckde Filippa oss. Vi åt frulle och sa hejhej ses om en vecka för Filippa skulle på ridläger nu på morgonen. Jag och Molly cyklade hem till mig och nu så slappar vi framför TV och ska snart baka en kaka.
Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0