BOB HUND

)
(min galna lillasyster!)

Jaha nu är internet tillbaka i huset!
Idag efter skolan så stack jag och amanda till stan för att jag skulle köpa en penna på en affär. Vi gick runt på hornsgatan och försökte hitta den där speciella affären. Jag tvingade in Amanda i massor med Inrednings butiker (jag är lite galen i inredning för vill göra om mitt rum!!!). Vi snodde varsin affisch vid slussen!
Vi åkte sen hem till för vi skulle fira Amanda (hon fyller år i morgon!!♥), men då var ingen hemma! Så vi fick äta Cheese caken själva. Hon fick en liten present i förskott (en BARBIE!!!!).mm...
Jag, mamma och lillasystern gjorde pannkakstårta till middag!
och nu sitter jag här framför TV och tittar på cops... en kille slog en polis så att han började blöda!! USCHHHH!!
SES I MORRON!!

Kommentarer
Postat av: blomflicka

tahhhaha, gullplutt.

du är dum, men jag e det med

puss!

<3<3<3

2011-02-09 @ 21:56:16
URL: http://blomflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0