#

Sorry för dålig uppdatering men jag har bara inte haft tid/orkat. Har möblerat om i hela mitt rum och fixat och trixat.
Ska snart gå till skolan, ser verkligen inte fram emot att gå till skolan i dag. är lite för trött för det... Första lektionen är FRANSKA och det är suuperroligt! Jag har bara gått på franska i några veckor men märker att det är sååå mycket lättare än spanska (och roligare så då är det lättare att lära sig något för man vill kunna allt). Sen har vi massa tråkiga och konstiga lektioner som man kan sitta och rita på (jag kan faktiskt sitta och rita och vara med och lyssna på det läraren säger samtidigt). Vi har engelska tror jag och det är den tråkigaste lektionen för kÄÄÄÄÄrstin (engelskaläraren) förstör allt! Hon pratar Jätte långsamt och som om att hon har kommit in i målbrottet. USCHH!
Nä nu måste jag kila iväg till båten så att jag inte kommer försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0