Hej och Hoj eller vad man ska säga!

Hej! jag heter hedda hennix (såå roligt!!). Är en 12 årig liten barn rumpa som älskar rött! RÖTT RÖTT RÖTT! det är vad jag tänker! hela tiden rött! jaja...
Jag bor i en lägenhet med mami i sjöstaden i stockholm. Hänger gärna och ofta i SOFO (södermalm) med Amanda. Chillar runt och tittat kanske in i någon second hand butik, kanske fikar. vem vet.
Jag har en mamma och pappa, 4 syskon, 4 ingifta och en hund Henry. Jag går i sofia skolan på söder och ska gå Bild och Form inriktning i 7:an med Amanda. Nu undrar ni säkert vem Amamda är som jag har nämt så många gånger. Jo Amanda är min bästa vän och vi gör mkt tillsammans! Älskar Mandis!
Jag ritar, målar, Fotar (äger en Nikon D3000), softar, chillar, tränar konståkning, lyssnar på reggie och rapp, dricker te ibland men föredrar VARM CHOKLAD, har en kånken rygga som jag älskar, äger den mjukaste sängen från IKEA (woooowwww), snor affischer på stan..., läser franska (har precis bytt, läste spanska förut), bär nästan alltid shorts i ur och skur, kan inte ha klänning eller kjol för då känner jag min naken..., älska OSTBÅGAR!, kan inte se filmer som är dubbade till svenska, bor ofta i mina hängselbyxor, bäddar inte sängen på morgonen, äger en pippitröja och massa annan tråkig information om mig kan man fråga Amanda eller mam om!
KRÄMM KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0