hubu och bläääää

Nu sitter jag här i vardagsrummet mitt i natten. Snoret rinner och halsen gör ondare. Har kokat en kopp te och hällt i en massa honung!
Idag har jag för det mesta
  • ritat små figurer på mina händer
  • bloggat
  • fixat på bloggen
  • tagit bilder på mig som sjuk
  • druckit te
  • tittat på tv
  • fokuserat på att bli friskare
  • försökt att få många fler läsare på bloggen
  • bakat havrekakor
  • lärt småkidsen att man inte ska äta råvispat ägg med socker (och vem tror du lyssnade på det jag sa...)
  • titta på film
  • ätit ostbollar, ostbågar, pizza, cola, kakor och mackor...
  • läst Kalle Anka (jag är ett stort Kalle Anka fan och prenumerera på det)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag önskar dig en god natt :)

Kram

2011-02-12 @ 01:05:22
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: kattmoster

Varför får kidsen inte äta äggtoddy? Låt dem!

2011-02-12 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0