Hurrra hurrra hurrra för amanda!!!!!!!!

(två bilder som jag fick upp på google när jag sökte på "sånt som är extra fint")

Jag vaknade av att det var helt tyst i lägenheten (min mamma och illasystern brukar gå upp 6) så jag tittade på min klocka som det av förvåning stod 18:30 på!!!! Jag skundade mig upp och tittad på klockan i köket. Den visade 07:11!! skulle ha gått upp 06:55 så blev lite panikslagen. Skulle ju gå ut med hunden och packa ner presenter och kamera, äta frykost, borsta tänderna, kamma håret, packa väskan, ladda ipod!!!!.
Och nu har jag gått ut med hunden och ätit frukost och ska gå om 5 minuter!
Amanda fyller år i dag!!!! min älskade Amanda!!!! Vi ses om en halvtimma Amanda! då ska du få presenter!!!!
PUSS OCH BAJS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0