someone is playing piano

försöker sova. någon sitter och spelar piano i någon av lägenheterna bredvid. samma stycke hela tiden, om och om igen. låter som om någon försöker att lära sig en låt men det funkar inte. hoppas att den där någon lär sig låten snart och sluter spela! jag kanske bara inbilder mig allt. who knows...
jag ska till skolan i morgon. Amanda tar med min klänning (som hon har lånat för att den är för lång för mig) så ska jag sy upp den på syslöjden. Apropå syslöjden så är min syslöjdslärare jättedålig och dum. hon gnäller på alla hela tiden!
jaha nu har den där pianospelande personen slutat så jag ska nog försöka sova nu.
jag har sovmorgon i morgon till 10:00!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0