26 februari

Efter en dag i hemmet är jag ganska trött. Sitter vid soffan och väntar på att The Big C ska börja. Det är en son härlig att man bara blir glad och men också väldigt sorglig serie.
Jag har käkat pasta med champinjoner och bakat en grym jordgubbspaj till efträtt.
Hittade ett par suuperfina örhängen för 10 spään på Ur&Penn.
Mammas favvoserie går nu på tv som också är ganska bra fast lite svår att titta på. Den är så "vuxen" på något sätt så det är liksom svårt att hänga med i den. Fast måste ändå säga att tjejorna eller ska man kalla dom damerna i filmen har underbara klänningar!
ADIOS!
puss
från
en
trött
liten
unge
vid
namnet
HEDDAA
h
e
j
d
å
lilltåå
Vi hade musiktävling i fredags på musiken och då spelades en massa gamla(gamla och gamla men...) låtar som jag hade hört massor med gånger men visste bara inte vilka som sjöng. Det visade sig vara bandet KENT så jag har börjat lyssna på dom. (igen). Väcker en massa minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0