Förlåt Text till dig Håkan Hellström

Kommer inte ihåg om jag har publicerade den här bilden eller inte. Lite bildbrist just nu när det är så sent att jag knappt orkar hålla ögonen öppna, alltså orkar jag inte redigera en bild åt er. Sorry.
Förlåt Håkan Hellström för att jag har haft en massa fördomar om dig. Har trott att din musik inte alls var bra.
Men idag så försökte jag ta och lyssna på din musik. Texterna, musiken och din röst är så bra!
Förlåt förlåt förlåt för att jag har tyckt illa (eller jag hatade liksom inte dig men inte gillade dig) om dig och trott att din musik var ickebramusik. Men den är ju helt fantastisk!
Himlans FinFinFin.
Ses på Grönan i September jaoo!
Förövrigt är jag himlans glad över en massa saker. Dom finfina kortbyxorna som jag har tittat på ett tag var på rea, tillochmed 2 för 99:- så då fick jag ett par mycketfina kortbyxor till. Har en fantastisk hund som har skaffat sig en valpkompis som bor i samma hus som oss. Jag gillar moln. Har tejpat upp en textrad ur Parkens låt Glittrar på mitt fönster så att alla som går förbi (bor på nedersta våningen) ska läsa och bli galda. Har ätit godis och varit med finaste Sabrina idag. Köpt en knapp (Vänsterpartiets logga jaoo) som sitter på min tygpåse. Har ätit glass. Lånat 5 böcker på bibblan. Jag har skaffat mig en ny stor fin garderob som slukar allt och lite till. Min hund snarkar just nu vid min sida av sängen. Han drömmer och skäller! Lillen. Undrar vad som händer i hans huvud.
Nu ska jag också sova, drömma och snarka (men vet inte om jag lyckas med det)
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0