Gone.

Yes, nu är jag troligen och hänger på flygpatsen. Om någon timma går planet till storasyster och storebror min.
Har bara packat två böcker, kamera, Anki, en penna och min fina analoga kamera som jag fick av pappa i går (men mer om det senare) i handbagage. Lite lite packning för 30 timmars flygning tycker jag. Men har proppat min mobil med grym musik så klarar mig nog.
Det känns inte så bra att flyga, mellanlanda, flyga, mellanlanda, flyga, mellanlanda, flyga och till sist landa när man har väldens flygrädsla. 
Men kanske skriver en liten hälsning från New York när vi mellanlandar där ;)
Så Heydåå!
(blir lite segt med bloggningen men har med mig dator).
Sakna mig inte för mycket nu^^
Pozz sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0