Hatar

Fattar inte hur man kan göra sådär. Det är hemskt hemskt hemskt. Blir så himlans sur.
Fattar inte hur han kan döda folk. Så himlans dumt!
Vet inte hur jag ska förmedla mig men hoppas att han försvinner, dör, livstid i fängelse. Vad som helst.
Bara han försvinner och slutar med allt det här.
Skithög!
Hatar Hatar Hatar
Har han inte tänkt på vad som händer med alla nära och kära till offrena. Har han inte tänkt på vad som händer med alla. Alla drabbas ju på något sätt. Hur ska han kunna leva med det.
ÅHH!!!! Blir så sur sur sur!
Hur kan man döda folk? Hur kan man döda barn? Hur kan man döda alls?
Skithög.

Kommentarer
Postat av: Stephanie :)

Hejsan :) haha, jag hittade din blogg för du hade skrivit den i boken "tänk om det där är jag" ;) sen såg jag en bild på några från Sofia skola här på din blogg! Är det där du ska börja? :)

2011-07-24 @ 09:58:47
URL: http://quinnah.blogg.se/
Postat av: Stephanie :)

Sv: nää det var inte jag, men mina kompisar ;) haha, aa det gör vi! :)

2011-07-24 @ 22:59:43
URL: http://quinnah.blogg.se/
Postat av: sonia

hej hedda saknar dig jetamycket cool kommentar där uppe hehhe brukar åxå skriva i böcker PUSSSS!!! <3

2011-07-25 @ 00:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0