Jag ramlar hela gatan fram.

Tjeeeena.
Här sitter jag i ett airconditionerat vardagsrum och lider av knäont. Så klantig som jag är så snubblade jag i en trappa i dag och slog i knät i sten hmmm... nu kommer jag inte ihåg vad det heter. Ehh ni vet det där staketet (?) som sitter på sidan av trappan. Räcke det kanske heter. Venne. Aja. Det där staketet var i sten och jag halkade och så åkte knät in i väggen/staketet/räcket. Jepp, lite info om vad som hände mig i dag. WallaWalla.
Sitter och lyssnar på Kate Nash och äger fett. Ne men har ätit en vääääldig fettig och tjock pizza (utalas pisssaa) som var lite för fettig och tjock. heee.
För alla som vill veta något äckligt: Broshan har slitit av sig stortånageln. Eller den satt fast lite. Så han fick åka till sjukan i dag och ta bort hela nageln. UUUCCHHH heee... jepp. Här skadar alla sig lite sissådär ibland *.*
Nu lyssnar jag på The Asteroids Galaxy Tours istället.
Vet ni vad som är skummt. Jag har perioder som typ består av två veckor som jag bara lyssnar på en artist. För typ en månad sen lyssnade jag bara på Andreas Grega, sen var det Parken, nu Håkan Hellström (fast försöker lyssna på lite annat också för att inte snöa in mig och sen när jag upptäcker något nytt tycke jag att allt annat är dåligt).
Konsitg taktik jag har va??
Aja, ska nog sluta skriva på det här inlägget, känner att det blev väldigt konstigt. Fast jag är ju lite skummizz. Hee
Nepp ska sluta skriva.
(föresten vad har hänt med alla fina kommentarer?? ni skriver inte till mig så ofta längre, tråkigt tycker jag. Kommentera på vettja så blir jag glader jaoo, ouppss ännu en konstig mening...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0