Vi två är saknade till Havs.

Trodde aldrig man kunde sakna en stad så mycket som jag gör. Varje natt så ligger jag uppe i en/två timmar och bara tänker på Stockholm och allt som händer där. Regnvädret som jag missar. Höstadiet. Att det ska bli så spännande när jag färgar håret svart. Hur jag kommer se ut i svart hår. Om jag ska ha Dr Martens eller Converse första skoldagen. Svenskt godis (är helt förvånad, trodde amerikanskt godis var så mycket godare men nope). Loppisar. Hur min väska kommer se ut när det landar i brevlådan. Om jag ska börja ha mascara till 7:an. Om jag ska slösa lite pengar på biobiljett och se sista Harry Potter filmen eller om jag ska göra som vanligt och hyra filmen istället.
Jag kommer ha helt fullt upp med att träffa kompisar så när ska jag hinna låna den där fina boken på bibblan, fixa klart i mitt rum, träffa pappsen, baka en kaka, blogga. Ja, hur ska jag hinna b.l.o.g.g.a ingen aning.
Det är helt sjukt hur mycket jag tänker på kvällarna. Trodde det inte fanns plats för så mycket tankar i ett litet huvud. Helt sjukt hur mycket jag saknar Stockholm också. Har verkligen blivit en stadsråtta!

Kommentarer
Postat av: sigrid

alltså jag vet faktiskt inte vilken hårfärg jag andvänder. min favorit, som jag använde hela tiden förut, har dom tagit bort. så nu brukar jag bara köpa den som jag tycker ser bra ut. men fråga om hjälp i affären! c:

tack så mycket för det du skrev förut förresten. blev himla glad <3

2011-07-25 @ 10:57:30
URL: http://sigridsolis.blogg.se/
Postat av: blomflicka

haha så är det för mig också, fast okej lite skillnad är det ju eftersom jag e inom sveriges gränser men ändå! jag tänker ut typ långa filmer i huvudet om hur det kommer bli i högstadiet, jag längtar åh gud jag längtar och jag längtar efter dig och efter leo och efter dogge (fast han såg jag senast för mindre än en vecka sedan) men ändå!! och jag saknar skol-lukten och jag saknar att gå upp 06.55 och jag saknar att äta jättemycket frukost o ändå bli hungrig klockan 11 :D och jag saknar dig grymt mycket och åh. puss på dig älskling!!!!!!!!

2011-07-25 @ 12:22:37
URL: http://blomflicka.blogg.se/
Postat av: amanda

Himla stilig bild.

2011-07-25 @ 23:19:31
URL: http://devotchka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0