Regn

Mina Fina Kusiner.
Nu skulle jag vilja ha regn. Varmt, sissådär 25° men spöregn. Älskar regn. Det är fint. Det är härligt. Det är blött.
Vara på Gotland. Det regnar. Man badar. Paradis.
Vara i Costa Rica i regnsesongen. Det regnar. Man surfar. Yogar. Hundar. Ännumer paradis.
Fast mest paradis just nu är väl när jag åker till Aruba om sissådär en vecka. Min storasyster och storebror bor där (eller inte broshan, han är bara och hälsar på. Egentligen pluggar han på musikskola i LA. Gittar jaoo). Har inte träffat dom på mer än ett halvår! Kommer bli så mys.
Oj, nu tappade jag tråden. Jutdea regn var det...
Nepp, kommer inte på något mer nu om regn. Glömde helt bort mig när jag började komma in på resor och habahaba.
Men regn är fint, så är det!
Sen så längtar jag lite tills skolan börjar. Sjuan liksom. Lite läskigt med nya klassen och så. Men jag har ju en lite kompisar i samma klass sen innan. Liksom Amanda, Douglas, Leo, Sonia, Alva, Rasmus, Viktor och Krille. Oj vad många vi är. Värsta gänget ju! Ska bli så spännande. Betyg också. Och så kommer jag ha tandställning (äntligen!!), glasögon (ser helt fel på långt håll) och rosa hår. Fet grym jag kommer va.
Har ont i huvudet. För mycket bad och musik dom senaste dagarna.
Förresten!
Ziggy Marley konserten var halabaloo bra!
Men det tar vi en annan gång.
Sova nu. Eller läsa lite kanske. Eller lyssna på Parken. Vem vet. Inte jag iallafall.
Poz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0