EbbaGrön/Gorillaz/Arctic Monkeys

Nu är det så att min kamera ligger lite för långt bort för att jag ska orka hämta den och överföra bilder till datorn (LAT, jag veeet^^). Det här blir alltså ett bildlöst inlägg.
.D.A.G.E.N.
Frukost med Amanda och Douglas, åt mest jordgubbar. Mer om det i morgon.
Cykla och handla jordgubbar.
Ätit pasta.
Lyssna på Ebba Grön/Gorillaz/Arctic Monkeys.
Tittat på en liten amerikansk komedi.
Myst med finaste hunden Henry.
Bombat min ipod men en massa grymma låtar.
Ätit godis.
Gjort stenhård och bränd kola.
Gick inte att äta bränd och stenhård kola pga. för hård (tandställningen kan ramla ut som den gjorde en annan gång^^)
Ätit ännumer jordgubbar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0