en födelsedag

Den sjätte juni fyllde David (och Edvin, men han var på kortis) år. Vi firade det med en inflyttningsfest-födelsedagskalas (vi flyttade till den nya lägenheten samma dag) på kajen utanför oss.
Födelsedagsbarnet David minglade (haha, gud vad roligt det låter) med alla.
Satya cyklade hit med sin fina cykel med en massa små små glashjärtan på.
Molly var här
och Filippa
Så flög man uppochner
Min sockersöta granne Hedda!! (hon heter Hedda!!! precis som jag!hee)
Brosshhhhhhan
Mingel
.
Jag gav David en bok som jag hittade på en loppis (så typiskt mig! ska aldrig lägga ner mycket pengar på presenter. Men man kan ju hitta så fina saker för en tjuga!). Annars fick han för det mesta sprit.
Vi hade det jättemysigt och det var en superbra första dag i den nya lägenheten!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0