Grönö, Landet. Del två. Systemisen

Vi åkte till landet på torsdagen innan midsommarafton.
Vatten+Vattenskidor
Midsommarafton med snapsvisor, sill, potatis, trocadero, ostar och senap.
Det nya favoritstället där han mest låg och glassade sig i solen.
Blev glad när skeden äntligen fastnade på min nos.
Myra.
Kusin läser tidning.
Hunden kröp in under altanen, kom inte ut *.*
Firade David på hans namnsdag.
Morbror Bill.
Sen satte vi alla på oss roliga hattar och började skjuta med luftgevär. Gick jättedåligt för mig för jag har något synfel, så träffade inte måltavlan.
Sen på söndagsmorgonen packade vi våra väskor, satte oss i bilen och jag började snaska på fransk nougat och trocadero (fast jag snaskade inte på drickan, den drack jag^^) och läste skvallertidning.
Vi åkte förbi rosa villor och sen ut på motorvägen. Efter 4 timmar var vi hemma i fina Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0