Lista

Namn: Hedda
Piercingar: Två i varje öra
Tatueringar: naj
Längd: 162?
Skostorlek: 36-37, vet att jag har småå fötter^^
Hårfärg: Nu är det typ ljusrött blandat med blont. hehee ganska solblekt
Fräknar: På sommaren dyker dom fram
Motto: Inget, kanske "skit i godisförbud, du lever bara en gång" hahaa...
Kär? De duuuuuuuu, men ne
Önskar du att du bodde någon annanstans? Just nu älskar jag mitt hem och jag skulle inte tänka mig att flytta utomlands just nu. Men Frankrike, Costa Rica, USA och där min syster och bror kan befinna sig :)
Tycker du att du är attraktiv? Venne, hur ska jag veta det???!?
Vilket schampo använder du? Olika hela tiden, mamma köper nya mest hela tiden.
Vilken parfym använder du? Om jag använder någon så är det nog mammas gamla från DKNY.
Vad är du rädd för? Insekter, mest spindlar av olika slag.
Gillar du att tvätta? Neee, men jag måste göra det för ingen annan tvättar åt mig^^
Gillar du berg- och dalbanor? Det bror på. Den stora på grönan är ju härlig! Men sen finns det inte någon annan...hehe (började åka bergodalbanor förra året. var för feg för det innan)
Senaste…
Filmen du hyrde? Det sköter mamma, hehee
Filmen du köpte? Amelie från Montmartre, men den glömde jag någonstans-.-
Låten du hörde: The Botten Is Nodd-Timbuktu
Låten du laddade ner? Resten Av Ditt Liv-Timbuktu
Personen du ringde? Douglas
Personen som ringde dig? MammaMuuu
TV-program du såg? Ett program som går på trean om typ en tjej som hjälper ägare med galna hundar att uppfostra dom.
Person du tänkte på? Min syster Rachel, tänker på henne när jag lyssnar på lite gamla Timbuktu låtar.
Boken du läste? Vadå Feminist?
Personen du fick e-mail av? Facebook tror jag
Personen du fick brev av? Farmor
Personen du fick sms av? 
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var nog länge länge sen.

Favorit...
Låt: Det är ju jättesvårt!! Nu lyssnar jag nog mest på Timbuktu och Petter. Älskar Timbuktus nya album!
Sak att göra: Skutta runt på söder, skratta och lyssna på en massa DUNK DUNK DUNK musik medans man hänger med dom bästa personerna!!♥
Sport: Konståkning och Yoga i höst ;D
Dryck: En kall Cola utan kolsyra och bara vanligt vatten
Kläder: Höga shorts och ett linne.
Film: Juno, Madagaskar heheee..., Amelie från Montmartre och alla roliga komedier!
Bil: en liten fin Hundkoja eller en fin ljusblå bubbla
Serie: How i meth your Mother :DDD

Har du...
Gråtit över en pojke? neee
Gråtit över en flicka? ja det har jag väl
Ljugit för någon? Har väl hänt någon gång
Varit i slagsmål? neee uccchh!
Blivit arresterad? naaaj!
Träffat någon från internet IRL? SÅKLART INTE!!

Antal…
Gånger du varit kär? Ingen gång :PPP
Gånger ditt hjärta brustit? Ingen aning, tror inte det
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning om det heller
Tjejer du kysst? Jag pussar ju hejsdåå på kinden juu.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? HAHAAA! jag går fortfarande i grundskolan
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Aldrig vad jag vet):




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0