Muppsala

JAOO!!!! Nu är det kortlov! najs najs.
Åkte till Uppsala (Muppsala) i dag och firade min kusin Sophia som tog studenten! Gratulerar Gratulerar!!
Vi åt god mat och tårta. Pratatde om hur lika mamma och mina mostrar är. Fick lite råd om färgningen av mitt hår som kommer hända i helgen. Vissa sa "färga inte håret!! det kommer bli så fult med rosa!!" medans mormor sa "men vad fint!! skulle passa dig!!". Jag håller med mormor. Det kommer nog bli jättefint (om det inte blir missfärgat). Imorgon ska jag bleka håret till kritvit så jag kan få den fina ljusa rosa färgen.
Angående klippet längre upp i inlägget. Det ä bilder från klassresan (många har jag inte visat i bloggen). Men oredigerade. Jag är inte så bra på att lägga ihop filmer så klaga inte!^^
Det är andra filmen jag gör så...
Här är en annan film som jag gjorde av massor med foton från när Amanda städade sitt rum. Hon städade och jag fotade (:
Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och sova.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0