Nej, jag är inte grannen ovanför

Efter en morgon som bestod av packande så åkte jag och Filippa till Basar Under i skrapan. 
Jag blev helt kär i den här radion.
Jag hittade en present till David som fyller år i morgon.
Det var utförsäljning så alla saker kostade 20 kronor. Varför det var utförsäljning: Basar Under får inte vara klar i lokalen :'(
Så det var sista gången man fick se dom här filurerna.
Sista gången man såg citatet på väggen.
Efter lite deppande åkte vi till björnsträdgård.
Där åt vi glass i stora mängder.
Och apelsin i små mängder.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, tack så himla mycket! jag kan göra ett inlägg ikväll och visa hur jag gör xx

2011-06-06 @ 10:28:58
URL: http://soldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0