Pepp!!

Tjeeeenareee!! Jag är så pepp idag! Det händre så mycket roliga grejer!
Snart ska jag träffa Amanda och Douglas. Vi ska väl mest hänga på söder. Jag ska köpa skrikröd hårfärg sen ska dom hjälpa mig att färga mitt hår rött!!
På kvällen spelar Petter på grönan och det får man ju inte missa! Jag går dit med Amanda och Alva.
Ska bli så himla najs!
När Petter har spelat klart åker jag och Amanda hem till henne och sover, eller jag tror inte att jag kommer kunna sova för jag kommer nog vara för sprallig för det.
!!!
Kameran åker med i väskan idag så då blir det förhoppningsvis lite bilder på PETTER!!!!
ÅÅÅHH!!! hela den här dagen kommer bli så bra!!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: syrran

åh gud, vet du den här låten........ påminner mig SÅ HIMLA MYCKET om när vi bodde på valhallavägen när du var jätteliten. typ, barnvagnsliten, barnstolsliten. det var jul och du satt i barnstol vid köksbord, vi bakade pepparkakor och det var fullt med pepparkaksdeg och mjöl på hela bordet. petter hade precis släppt bananrepubliken (1999 typ?? så du var ett?) och jag ÄLSKADE hela skivan, saker och ting var min favoritlåt. jag var lika gammal som maia. och vi dansade omkring till den här låten och åt pepprkaksdeg, täckta av mjöl... det var en fin jul.

2011-06-15 @ 15:46:39
URL: http://facebook.com/rachelsyoga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0