tiden

Oj, vad hände med tiden? Låg i min säng och läste och vips så var klockan över 03.00. vad händ?
Har ingen aning. Solen börjar gå upp nu. Det värkar som om fiskmåsarna aldrig sover. KRAK KRAK KRAK hela natten lång. Jag är inte äns trött. Skummt. Men sånt händer väl ibland. Att man inte kan sova. Det är väl normalt antar jag. eller? Ingen aning.
Nu ska jag försöka sova för i morgon ska jag träffa Sonia en snabbis för hon åker till Spanien runt ett och har inte träffat henne på mer än två veckor.
Sen skulle jag ju också vilja rita på en gata. Med kritor.
Nu blev jag jättehungrig.
Hittade precis en jättefin spelista som jag nu måste lyssna på^^
Måste öppna fönstret, är så varmt här i mitt instängda rum.
Hittade en fin blogg som jag måste titta in.
Jag kommer aldrig kunna somna!
HEDDA! SOV NU!
men jag är inte trött.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0