tillbaka.

Jaoooo!
Tillbaka nu.  Det är så fint och precis vid vattnet. Man går runt i sockor och lyssnar på en massa vinyl. Landet är liksom stället där man står på tå och bakar. Spelar kortspelet hollywood. Skjuter med luftgevär (på en måltavla, vi skjuter inget levande! Tro inte det om lilla mig, veggon liksom. Började liksom gråta när jag råkar trampa på en snigel^^). Går runt i roliga hattar och mössor. Ni hör hur härligt det låter!
Det är bara MYS!!!
Och sen så har vi ju åkt sån där grej efter en båt. Ni vet en ring liksom. Hoppas ni fattar.
Spelat kubb.
Ätit sill (dock inte jag).
Bakat bullar som tog slut på en dag.
Smyga i godisskålen när dom vuxna var på utflykt...
Dricka trokadero medan dom äldre dricker vin och cider.
Kasta pinnar till hundarna.
Jag älskar mitt land!
jag älskar min släkt!
Förövrigt har jag fått en ny mobbe. Så fotade lite med den för att testa hur mobilkameran va, med såna där effekter som man kan ladda ner. Så gör nog två andra inlägg med bilder från systemisen och mobben.
Nu ska jag snacka lite med Amanda §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0