Skolavslutningen 2011

Vaknade och satte på mig Amandas klänning och fixade mig, åt frulle, tog båten till skolan och gick upp till kyrkan med klassen.
(förlåt för dålig bild men jag satt så långt bort så fick beskära fotot och förstora det)
Våran snälla rektor babblade lite och sen så började Sonia sjunga. Det gick inte så bra men hon har en dunderbra röst!!!
Amanda sjöng stand by me som ni kan lyssna på här. Hon var otrolig och jag bara önskar att jag kan sjunga när jag hör henne.
Cornelia, Douglas och Leo C sjöng och spelade Apologize. Dom var GRYMMA!!!
Leo K sjöng och spelade en fin låt men han hamnade inte på bild.
Alva, Sonia och Cornelia sjöng och spelade en låt av Lady Gaga.
Sen var det ju en massa andra grymma som sjöng också.
Sen åt vi tårta i klassrummet och sa adjö till Lindaaaa (lärare).
Vi samlades på skolgården och alla blev lessna och deppiga för klasserna ska ju splittras till sjuan.
Sen fick jag veta att bästa Bettan (som tog hand om en när man började i skolan) skulle sluta. Jag började gråta ännu mer^^
Nästan alla bestämde sig för att åka till sickla och bada på eftermiddagen. Vi hade kul och puttades och hoppade.

Kommentarer
Postat av: sonia

hahah! xD

2011-06-14 @ 15:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0