BomBomBom let's everybody say WEOOO!!

På väg till WILLYS så skjutsade jag Douglas och vi sjöng BomBomBom let's everybody say WEOO!!
(vi tänkte att vi skulle vara lite busiga, men när vi hade handlat på WILLYS och skulle åka till sickla strand så hade någon flyttat på den!!)

Jaoo!
Är nyduchad och ren som en säl! Najs Najs! (jag kan verklige inte sluta säga najs eller jaoo^^)
Badade idag igen med Mollsan, Doggee och MandisPandis-.- Men det regnade juuuu, så jag kom hem blöt som en clownfisk... Det var lite najs men ändå onajsigt (If you know what I mean!). Om det skulle ha varit 10° varmare hade det varit najs najs! Men det var ju inte det så jag frös igäl och dog. nästan... Om jag ska klaga lite mer så hade jag ont i min mage för hade ätit för mycket WILLYSgodis...
FRÄÄSTEN!!! JA MO HON LEVA, JA MO HON LEVA, JA MO HON LEVA UT I HUNDRARDE ÅR eller mer... Jo Soniaplutten fyller 13 hela år i dag!!!! Hoppas du har haft en UNDERBAR dag och ha det så gött på kollot!!! ses den 28:de! PÖSS PÖSS PÖSS
Alltså jag ska inte ha en paus utan Sonia åker bort och kommer hem den 28:de. Så ni veet
(jag trodde jag hade publicerat det här inlägget i gårkväll, men icke sa nicke.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0