3 dagar av bad.

GoMorgon små fisar!
Jo det var ju ett tag sen, så jag kan berätta lite om dom tre första dagarna efter skolavslutningen :)
Fredag: Jag hade ju som sagt skolavslutning. Jag, Amanda, Douglas, Kajsa och Mimmi gick till Nytorget för Douglas letade knappar till sina grymma skor. Affären som vi skulle till var stängd, så Amanda, Kajsa och Mimmi drog hem till Kajsa och Mimmi och hämtade badkläder. Jag och Douglas gick till en musikaffär och tittade på massor med fina och grymma LP skivor. Douglas drog hem till sig och jag till mig. Åt lite och cyklade sen till sickla stand.
Mupparna Amanda, Mimmi, Kajsa och Oskar virrade runt fel sjö, tog fel buss och var helt säkra på att dom hade kommit rätt-.- Tillslut kom dom fram och alla kastade av sig kläderna och hoppade i det 22° varma vattnet. Det var så najs och skönt att inte vara ett svettigt monster längre^^ Leo K och Douglas kom lite senare. Vi puttades och åt glass, brände oss och blev bruna som pepparkakor. Jag, Douglas, Amanda och Leo K cyklade till klippan där Adam, Felix, Maxi och Walter var. Man sprang och hoppade 5 meter ner i vattnet och det var så härligt!! Bara flyga i någon sekund och sen landa i det varma vattnet! SÅ HÄÄÄÄÄÄR NAJSIT!! V hoppade några gånger och sen cyklade jag och Amanda hem till mig för jag skulle lämna lite grejjer. Jag och Amanda drog hem till henne i nacka. Vi busade med Sana och åt god mat. Sen somnade vi efter ett tag.
Lördag: Jag och mandis vaknade och drack smottie, klädde på oss, bytte kläder 100 gånger, åkte till stranden där Adam och Walter var. Vi badade en liten stund sen kom Felix, Roberto, Filippa, Leo K, Sonia, Oskar och Viktor. Då badade vi ännu mer och puttade i en massa 99:or. Snela Hestar va?? heheee. Men det var på skoj. Vi cyklade till klippan och hoppade lite och Sonia, Filippa och Amanda simmade tillbaka. Jag kan typ inte simma långt så jag hängde inte mee. Jag skjutsade Felix på cykeln och så var vi tillbaka på stranden igen. Cyklade till Sickla Köpkvarter och köpte donken, brände mig på axlarna, lyssnade på dålig musik (sån där dunkdunkdukn musik).
Vi var där helaaaaaaaa långa varma dagen!
Söndag: Ännu en dag på stranden^^ Mötte Filippa och Leo C och vi cyklade till stranden (eller jag skjutsade leooo, har blivit proffs på det nu ;D) Vi mötte mandis vid stranden och så badade vi (förvånad?). Douglas, Oskar, Viktor och Leo K kom. Jag och Douglas låg och lyssnade på dålig musik med massor med bas i! Köpte food på donken, åt glass, brände oss, chillade galet (ville bara skiva det^^), åkte kundvagn på willys, köpte godis badade och hade det underdunderbunderhärligt!!!

Kommentarer
Postat av: vendela

fin blogg :)

2011-06-14 @ 21:10:15
URL: http://vensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0