-And what do u want?! I can buy it for you!

Warning för långt inlägg! (men det är värt att läsa hela!!)
Jaooellliiiihaoo!!
Jo det var så att jag vaknade av att lille Mandis knackade på mitt fönster! (najsigt  va!?). Jag var trött som en säl sen gick ändååå upp^^ Vi åt chokladpudding och tittade på topmodel (vet att det är töntigt men jag har någon slags hatkärlek till det). Oprah började och så började vi såklart titta på det. Det var så sorgligt och Amanda satt och snyftade brevid mig (lille putte!!). Det var en mamma och pappa som hade förlorat sina 3 barn i en bilolycka. Sen ett år senare får föräldrarna 3 trillingar! Två döttrar och en son. Precis vad dom hade tidigare! Tillslut blev allt ganska fint med gud va hemskt att förlora alla sina barn!!
Sabrina och Molly kom och vi tog bussen till the sluss. Men vad gjorde vi där?? inte visste vi-.- Så vi bestämde oss för att åka till grönan. heee... Mollsan och Sabrini har guldkort så dom åkte en massa najsiga attraktioner. Jag och Mandis har gröna kortet så vi har bara gratis inträde... Vi bestämde oss för att köpa sockervadd. Gick till kajen (det är där som gör stora). Men det regnade (sockervadden smälter i regn) så var vi så sociala och började prata med Robin (den lille 20 åringen som jobbade där) medans vi gluffsade i oss sockervadd. Han var skitnajs och vi fick popcorn och hallonlakris skallar :DDD Molly och Sabrina kom till oss och vi babblade på med han i säker 40 minuter! hahaa va vi är sköna asså!!
Mötte Filippa och Caroline och vi skrattade ännu mer med Robin och åt ännu med hallonlakris skallar!!
Jag och amanda gick till stora scenen där ett band spelade typ rysk reggie...dom var ganska gooa. Vi var trötta så vi satte oss mitt framför scenen och klutt så kommer en grön bajskorv flygandes från skyn och landar på min kjol!
Hahaa! Inte så trevligt men sånt händer.
Vi kramade hejdå till tjejorna och begav oss till båten mot the sluss. Väl framme så är det ett godisstång som säljer remmar i alla olika smaker. Vi tänker att om vi lägger ihop våra sista pengar så kan vi köpa en rem att dela på. Och vipppps så frågar en canadesare Amanda:
-And what do u want?! I can buy it for you!
Haa va han var den snällase canadensaren jag träffat (jag har inte träffat många^^)! Vi fick varsin rem för det var så att köp-fem-få-den-sjätte-på-köpet!
Vi bah
-OHH!!! THANK YOU VERY MUTCH THANK YOU!!!
Åhh!!
Vi skuttade ner för götgatsbacken och provade glasögon medans några fina människor spelade fin musik!
GUD VA HÄRLIG DAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0