Petter och September. Gröna Lund 3 juni 2011

Petter pekade mot Stockholm när han sjöng "Stockholm i mitt hjärta" och då gjorde alla 20 000 människor på grönan också det.
Det var så bäst! Ni anar inte! SÅ BÄST SÅ BÄST SÅ BÄST!! Bara BÄST!!
Petter kom ut på scenen och alla skrek och hoppade. Alla kunde han låtar och sjöng med i alla texter.
Det var så bra och han är så härlig!
När han sjöng saker och ting så hoppade man och skrek! Sjöng med i hela låten.
September kom in och dom körde baksmällan tillsammans. ÅÅHH!!! Dom är så bra!
Sen gick Petter och September började sjunga några låtar men Petter var liksom höjdpunkten om ni fattar vad jag menar.
Hon sjöng Mikrofonkår och då kom Petter in och alla började skrika och hoppa igen!
Petter är så BÄST, BÄST, BÄST!!! Bara BÄST!
Konserten höll på i en och en halv timma och sen tog jag, Amanda och Alva båten till slussen.
Jag och Amanda sprang ner för Götgatan och hem till henne.
Vi drack te och grät till filmen Älska mig.
ÅH HERRE GUD!! ÄLSKAR STOCKHOLM!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilka fantastiska foton Hedda! Jag såg dem på Amandas blogg, och ville bara kika in och säga att jag tycker att de är hur grymma som helst. Både du och Amanda skulle kunna börja jobba som fotografer anytime. Jag är riktigt riktigt imponerad av era foton :)



Keep on smiling!



Angelica

2011-06-05 @ 23:26:29
URL: http://viktiganyheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0