Att sitta i några minuter och försöka komma på en vettig rubrik är svårt

utsikt om man är på tunnelbanstationen Gamla Stan

Nu är jag äntligen hemma efter en najsbajsig skoldag och träning. Jag och Amanda hängde på taket i tängan och käkade galss och polka (: mmm... DET ÄR VÅR!!!
När jag skulle rusa till tvärbanan så ramlade jag i rulltrappan... ANDRA GÅNGEN NU!!! Började blöda... jag är nog den smidigaste personen som finns!
Aja bjuder på två låtar som gör mig GLAD
Maia Hirasawa "Crackers"

Miss Li "BaBaBa"
Såg i tidningen att Miss Li ska släppa ett nytt album! Men låtarna skulle vara deppigre och det gillar jag inte! Man vill ju bara hoppa och skutta när man hör hennes låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0