Fåglar Fåglar Fåglar

jag vill att det ska vara så här fint ute nu!
Jag vet att jag skriver det här i nästan varje inlägg men
DET ÄR VÅR!
Jag hörde fåglar i dag när jag var ute men hunden henry!
Det var jättemysigt och nu känner man att man verkligen kan ta LÅNGA promenader utan att det är så tråkigt och man bara vill in.
Snart kan jag ju också åka longboard efter hunden! Det är superroligt. Henry springer och jag står på en longboard efter. Det går jättesnabbt och är jätteroligt!!!
Vad mycket det har smällt ! Igår var det mycket mer snö och nu är det nästan borta!
Nu väntar man bara tills det blir 15-17 grader så att man kan gå barbent ♥
men nu till något annat...
JAG HAR BILD I DAG!
Min favorit lektion. Det är så roligt att vi får sitta i en bildsal och bli undervisade av en JÄTTEBRA bildlärare!
I min förra skola så hade vi bild i klassrummet men våran vanliga lärare.
Man lärde sig då liksom inte så mycket för hon kunde inte så mycket...
Jag ska också gå Bild och Form inriktning i 7:an!
Det ska bli så roligt!
Längtar verkligen tills när vi får veta vilka som kommer att gå i ens klass. Och när man får göra en massa lärakänna övningar. Det kommer att bli nu på våren!
längtar
Och så ska det vara så här fint! Så att man bara kan gå och dricka läskeblask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0