Idag

förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt, men jag har liksom inte haft tid eller inte velat.
Idag så cyklade jag och Lollo till söderhallarna. 
där tittade vi lite i "The English Shop".
Man vill lisom ha alla dom där fina korten!
Vi gick in på indiska och drömde om hur vi vill ha våra rum ♥
Gick till bibblan och skulle låna film, men dom hade inte film ):
Vi cyklade vidare till Ringen och tittade på alla fina blommor i blomsteraffären...
Sen cyklade vi hem igen och Lollo hjälpte mig att möblera om mitt rum (som vanligt på söndagar)...
När hon hade gått så satte jag mig och gjorde små fåglar av papper och hängde upp i mitt tak.
Där hänger dom och ser så fina ut!
Jag klippte min lugg lite också, gjorde så att den blev tjockare eller vad man ska säga... men det har jag ingen bild på!
Och nu ska jag titta klart på bröllopsfotografen!
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0