hey

Igår hade jag, molly, amanda och sabrina inget att göra så vi satte oss på ett tåg och åkte ända till alvik. Vi åkte tvärbanan tillbaka till hammarby sjöstad. Under tiden så satt dom och pratade om dom "nya" tågvagnarna som sl hade inrätt med olika teman. Dom sa att tågvagnarna åkte på gröna linjen och att dom bytte tema varje månad. Tjejorna gjorde det så trovärdigt att jag trodde på det så mycket. Sen när vi hade bestämt att vi skulle ses i morgon så skulle jag ta tunnelbanan och jag skulle vänta på ett sånt tåg. Dom brast ut i skratt och jag fattade ingenting! Sen så visade det sig att dom bara hade hittat på det! Dom hade liksom pratat om det i typ en timma och sen så visade det sig att det var på lossas! Jag blev så besviken!
Gud vad jag är lättlurad!!!
Aja idag så träffade jag Molly vid skanstull. Vi promenerade till Tjallamalla och Molly hittade en stor fin ring
och den matchar hennes fina naglar!
Jag försökte att hitta en fin portfölj i skinn så vi gick till suuupermånga second hand affärer men det fanns ingenstans!!
En falukorv!
Här är jag!
Vi gick till någon slags restaurang och åt Crêpes med nutella och massa andra goda saker.
Jag vek en skjorta av en tjuga.
molly balanserade på något slags staket typ...

Kommentarer
Postat av: blomflicka

gurkisar<3

pusseluss

2011-03-19 @ 20:25:44
URL: http://blomflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0