En dag i mars

Vi hade en så kallad håltimma i dag som bestod av 1 timma och 30 minuter. Jag och Amanda tog bussen till Lidl.
Amanda beundrade skylten (nää men det skulle bli en rolig bild så...)
Sen så gick vi till Beond Retro och beundrade alla fina kläder och saker.
Det är så fint! Liksom som en källare full men massa saker som man har glömt bort men det är så fantastiskt så att man bara MÅSTE ha på sig allt igen!
Vi gick på gatan på väg mot Stockholms Stadsmission
När jag stod och grävde i korgen men en massa smycken så såg jag denna gulliga varelse som tittade på mig. Jag behövde på direkten ta ett foto...
Allt är so fint när de hänger på sina galjar i rader!
Vill ha dockan! Den ser så gullig ut...
Den här fantastiska affären vill jag gå in i men den är ju ALDRIG öppen! Suuuck
På väg mot skolan igen så gick vi förbi Sofia Kyrkan!
Den svarte rödluvan!♥
Framme vid skolan igen.
Satt och räknade lite..
Sen så skuttade jag och Amanda hem till mig!
Den finfina båten som jag tar varje dag till och hem från skolan!
En liten ANKA som poserade lite för mig! hihi...
Det var min dag det. Nu så sitter jag i soffan och har precis tittat klart på Project Runway. Amanda har precis gått.
Peas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0