About the Bird

Hoppas ni överlever min lilla paus, eller jag ska på klassresa och kommer inte ha dator eller intäärneet.
Men vi ses på lördag och då kommer det bilder på hela båtresan.
Ni som inte visste det så ska jag och klassen segla på en 100 år gammal skuta i Stockholms skärgård. MYS!!
Det är typ bara jag, Amanda och Ayla som ser fram emot det...
Vi kommer få styra båten, navigera, bada i det iskalla vattnet, frysa, laga mat, "leka" och allt annat kul man kan tänka sig göra på en skuta.
PÖÖSS PÖÖSS (hoppas ni inte saknar mig allt för mycket^^)
Det här är en låt man ska sjunga om man vill irritera Amanda-.-
http://www.youtube.com/watch?v=2WNrx2jq184
Har sjungit på den hela gårdagen medans Amanda har pratat med sin franska-underkäke-mussiga-ton.HeHe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0