Bildlöst

hehehejjj era pluttar, eller nee ni är inte pluttar (pluttar rimmar på kluttar!hehee) Men HEJ!
Det har varit lite seg uppdatering för jag hade Amanda som sov över i natt och då vill man ju inte sitta framför datorn. Jag har faktiskt inget att skylla på för den dåliga uppdateringen i dag.
Har varit trött hela dagen även fasst jag sov 10 timmar (konstigt, jag borde ju vara pigg!).
Hade matteprov och gick väldig bra tycker jag, tjafsade lite med idrottsläraren om att vi inte skulle köra tjejerna mot tjejerna och killarna mot killarna på fotboll. Det är jättetråkigt med tjejena mot tjejerna och nästan alla tjejer står bara och pratar i ett hörn av planen. Jag däremot tycket att det är jätteroligt med fotboll (även om när bollen kommer mot mig så skriker jag bara) (bollrädd!).
Hela efetermiddagen har jag smsat en massa hemlisar med Leo. Jag älskar att veta och berätta hemlisar!
Har ätet en jättefettig pizza oc tittat på en massa tepeter och har äntlige hittat en som är fin!
Den är benvit och ljusblå randig.
Sen så kommer jorden att gå under på lördag. Jag vet inte riktigt om det är sant det den där gubben från kalifornien säger, men jag kan bli väldigt rädd för sånt där!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen läsa ut min bok.
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0